X
Sala de premsa

Material de comunicació

Impressió

Si vol rebre l'informe mensual de mercat directament al seu correu electrònic, omplir el breu formulari

* Camps obligatoris

En virtut de l'establert en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i la LSSICE 34/2002, d'11 de juliol, de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de NEXUS ENERGIA, S.A., notificat a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. La informació registrada s'utilitzarà per informar-li per mitjans electrònics o postals de les novetats comercials i/o noves promocions de la companyia en matèria d'energia verda per la llar. Així mateix vostè consenteix de forma expressa la cessió de les seves dades a les empreses del grup: AXON TIME S.L., ENERGIAS INTENSIVAS S.L. i NEXUS RENOVABLES S.L., perquè se li pugui remetre per qualsevol mitjà electrònic o postal informació comercial dels serveis i productes relacionats amb l'energia verda a la llar. Així mateix li informem que vostè pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en C/ CONSELL DE CENT, 42 - 08014 BARCELONA.

FacebookTwitterLinkedIndel.icio.usGoogle